مثلث خط حمله‌ای که رئال مادرید و بارسلونا می‌توانند در ال کلاسیکو داشته باشند

مثلث خط حمله‌ای که رئال مادرید و بارسلونا می‌توانند در ال کلاسیکو داشته باشند

پایگاه خبری فوتبالی - روز های زیادی تا برگزاری اولین ال کلاسیکوی این فصل از رقابت های لالیگا باقی نمانده است و همین قضیه موجب شده است تا بخشی از اخبار بر روی این قضیه متمرکز شود.

به گزارش فوتبالی ، شنبه ششم آبان ماه از ساعت 17:45 به وقت ایران قرار است رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم بروند و ال کلاسیکو را در هفته یازدهم از رقابت های لالیگا برگزار کنند. پیش بینی هایی برای ترکیب هر دو تیم می شود اما خط حمله ای که کارلو آنچلوتی و ژاوی هرناندز قرار است در این بازی مورد استفاده قرار دهند، مسئله ای است که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد چرا که خط حمله دو تیم یک بحث جذاب است.

آنچلوتی می تواند از وینیسیوس جونیور و رودریگو به عنوان وینگر های خود در این بازی استفاده کند و از سوی دیگر خوسلو ماتو را به عنوان مهاجم نوک قرار دهد. همچنین جود بلینگام هم می تواند پشت سر آن ها بازی کند و یا این که خوسلو در ترکیب حضور نداشته باشد و تعداد هافبک های رئال مادرید بیشتر باشد.

ژاوی می تواند از رابرت لواندوفسکی برای ال کلاسیکو به عنوان مهاجم نوک خود استفاده کند. لامینه یامال یک گزینه جذاب برای حضور در ال کلاسیکو است چرا که او یک بازیکن جوان است. ژائو فلیکس هم که خرید قرضی تابستانی بارسلونا است اکنون می خواهد اولین ال کلاسیکوی خود را تجربه کند.

1470