تغذیه کریستیانو رونالدو در قرنطینه چگونه بود؟

تغذیه کریستیانو رونالدو در قرنطینه چگونه بود؟

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، به تازگی کرونا را شکست داده و قرنطنیه‌ی او به اتمام رسیده است. رونالدو بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا را به خاطر ابتلا به کرونا از دست داد اما خودش معتقد بود که حالش خوب است. او اکنون سلامتی خود را پس از حدود دو هفته مجددا به دست آورده است. اما برنامه غذایی رونالدو در قرنطینه چگونه بود؟

به گزارش فوتبالی، رونالدو که در حال حاضر 35 سال دارد، در دوران ابتلای خود به کرونا سعی کرد که رژیم غذایی خود را حفظ کند تا همراه با بدنسازی از فرم ایده آل خود خارج نشود. او روزانه 6 وعده غذا می‌خورد که غذای اصلی او ماهی بود، در حقیقت محبوب ترین غذای فوق ستاره پرتغالی ماهی است. ماهی کاد و ماهی آزاد، ماهی های خوراکی محبوب کریستیانو رونالدو هستند. از میان گوشت ها، رونالدو از گوشت مرغ استفاده می‌کند چرا که این گوشت نسبت به گوشت قرمز پروتئین بیشتری دارد و مقدار چربی آن کمتر است. رونالدو در این مدت برای صبحانه از ژامبون در کنار پنیر و ماست کم چرب استفاده می‌کرد. در حقیقت نکته‌ای که در رژیم غدایی رونالدو، هم در مدت ابتلا به ویروس کرونا و هم در کل دوران حرفه‌ای او واضح است، این است که ستاره پرتغالی تا حد امکان از خوراکی های چرب پرهیز می‌کند. رونالدو در مدتی که قرنطینه بود برای میان وعده هایش از نان تست و آووکادو استفاده می‌کرد.

در واقع سبک زندگی رونالدو و رژیم غذایی او به گونه‌ای بود که کرونا کمترین تاثیر را روی بدن او داشت و اکنون ستاره پرتغالی به شرایط عادی خود بازگشته است.

1470