هتل های کریستیانو رونالدو در آستانه ورشکستگی

هتل های کریستیانو رونالدو در آستانه ورشکستگی

خبرگزاری فوتبالی - پاندمی کرونا و بحران اجتماعی - بهداشتی باعث شده است تا برخی از تجارت ها در آستانه ورشکستگی قرار بگیرند. این اتفاقی است که برای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و همکاری او با شرکت هتلداری "پیستانا" رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی مالکیت چندین هتل را در شهرهای مختلف در اختیار دارد اما در ماه های اخیر به خاطر بحران کرونا این هتل ها خالی یا نیمه خالی بوده اند. در حقیقت اولین هتل ستاره پرتغالی که در منطقه فونچال در مادیرا قرار گرفته چندین ماه است که تعطیل شده است. تعطیلی این هتل باعث شده تا "میدان کریستیانو رونالدو" (که هتل در آن قرار گرفته) تقریبا همیشه خلوت باشد. این میدان که در نزدیکی هتل رونالدو قرار گرفته تا چند وقت پیش محل برگزاری جشن های بزرگ بود اما حالا تقریبا خلوت و خالی است. 

در حقیقت جزیره مادیرا که یک مکان توریستی در کشور پرتغال است، بیش از 80 درصد بازدیدکنندگان خود را از دست داده است و هتل ستاره پرتغالی نیز به همین خاطر متضرر شده است.

رونالدو در این باره ابراز نظری نداشته اما اطرافیانش در این باره گفته اند که آیا این هتل را بسیار نگران کننده ارزیابی می کنند و هیچ بعید نیست که در آینده ای نزدیک این هتل کلا تعطیل شود و رونالدو قید سرمایه گذاری در این زمینه را بزند.

از سویی دومین هتل رونالدو که در شهر لیسبون قرار دارد هم به خاطر کرونا شرایط مناسبی ندارد و تعداد مسافران این هتل به شدت کم شده است. قیمت اتاق های هتل پیستانا سی آر سون در لیسبون بین 77 تا 150 یورو است.

البته رونالدو قصد داشت که در شهرهای منچستر و مادرید هم هتل هایی را تاسیس کند. برای گزینه اول 30 میلیون یورو باید هزینه می شد در حالی که در مورد دوم فعلا همه چیز متوقف شده چرا که مکان مناسب در شهر مادرید تعیین نشده اما به حدود 15 میلیون یورو سرمایه نیاز است.

4125