خواهر کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شد

خواهر کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - کاتیا آویرو خواهر کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد. 

به گزارش فوتبالی، ساله گذشته کانیا آویرو ویروس کرونا را بزرگ‌ترین حقه و دروغ تاریخ نامید، اما حالا او نیز در بیمارستان بستری است. خواهر رونالدو با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرد که به ویروس کرونا مبتلا شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، کریستیانو رونالدو ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد در اکتبر سال 2020 به کووید 19 مبتلا شد و کاتیا به شدت به این موضوع واکنش نشان داد. او در آن زمان با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: "معتقدم که امروزه هزاران نفر به این پاندمی، تست‌ها و معیارهای گرفته شده اعتقاد دارند، اما در نهایت همانند من می‌بینند که این ویروس بزرگ‌ترین دروغ تاریخ است. امروز یک متنی خواندم و با آن خیلی موافقم و آن این است که 'دیگر مردم را احمق فرض نکنید.' خواهش می‌کنم چشم‌هایتان را باز کنید."

البته او اخیرا با انتشار عکسی از خود در صفحه خود در اینستاگرام، از ویروس کرونا به عنوان "یک ویروس لعنتی" نام برد، اما تائید کرد که احوالش خیلی بد نیست و فقط مقداری کاهش وزن داشته است." 

گفته می‌شود که به خاطر کووید 19، به بیماری ذات الریه نیز دچار شده است.

4416