کریستیانو رونالدو: دروغ است که پروتکل را شکسته‌ام

کریستیانو رونالدو: دروغ است که پروتکل را شکسته‌ام

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به تازگی به کرونا مبتلا شده است. او در اردوی تیم ملی پرتغال به این ویروس مبتلا شد. دادستانی تورین و همچنین فدراسیون فوتبال ایتالیا به دنبال بازکردن پرونده‌ای برای شکایت از کریستیانو رونالدو برای شکستن پروتکل های بهداشتی است، اما فوق ستاره پرتغالی معتقد است که این حرف‌ها دروغی بیش نیست.

به گزارش فوتبالی، به گفته وبسایت فوتبال ایتالیا، کریستیانو رونالدو در دایرکت اینستاگرام گفته است:" خانواده‌ام در طبقه دیگری از خانه هستند ، ما نمی توانیم با هم ارتباط داشته باشیم."

رونالدو همچنین در پاسخ به این حرف و حدیث‌ها که او پروتکل های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا را رعایت نکرده است و باید مورد بازخواست قرار گیرد، گفت:" من همواره در خانه هستم ، اکنون آفتاب می گیرم ، همچنین می خواهم این روزها بگذرند. من به پروتکل احترام می گذارم ، آن را نشکسته‌ام ، همانطور که گفته شد این یک دروغ است. من از پرتغال بازگشتم زیرا من و تیمم اطمینان حاصل کردیم که همه مراحل را رعایت می کنیم. من با آمبولانسی هوایی به ایتالیا برگشتم و هیچ ارتباطی با کسی حتی در تورین نداشته‌ام."

طبق قوانین ایتالیا، رونالدو 10 روز در قرنطینه خواهد ماند و پس از آن مجددا از او تست گرفته می‌شود.

1470