آخرین عکس رونالدو پیش از ابتلا به کرونا؛ نگرانی پرتغالی‌ها؟

آخرین عکس رونالدو پیش از ابتلا به کرونا؛ نگرانی پرتغالی‌ها؟

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شد. تست او پیش از بازی با سوئد مثبت از آب در آمده است تا این بازیکن مجبور به ترک اردوی پرتغال شود. از سایر بازیکنان تیم ملی پرتغال هم تست گرفته شد که نتیجه‌ی تست آن‌ها منفی بود.

به گزارش فوتبالی، گمانه‌زنی هایی وجود دارد که کریستیانو رونالدو از آنتونی لوپز کرونا گرفته است چرا که او چند روز پیش مبتلا شده بود. اکنون این بیم وجود دارد که سایر بازیکنان پرتغال هم از رونالدو کرونا گرفته باشند. پس از اینکه لوپز به کرونا مبتلا شد از سایر بازیکنان پرتغال هم تست گرفته شد اما نتیجه آن منفی بود. پس از چند روز، نتیجه تست کرونای رونالدو مثبت شد و این نشان میدهد که اگر گمانه زنی ها درباره انتقال ویروس از لوپز به رونالدو حقیقت داشته باشد، کرونا پس از چند روز روی بدن فوق ستاره پرتغالی اثر گذاشته است و بدین ترتیب این نگرانی وجود دارد که در روز های آینده تست سایر بازیکنان پرتغال هم مثبت شود.

این عکس که مربوط به شام دیشب بازیکنان پرتغال است، نزدیکی کریستیانو رونالدو با سایر اعضای تیم ملی پرتغال و علی الخصوص په په را نشان می‌دهد و این نگرانی را به وجود آورده که سایر بازیکنان هم مبتلا شوند. اگر چه در تست اولیه، مشخص شده که آن‌ها کرونا ندارند اما باید دید که نتیجه تست آن‌ها در روز های آینده چگونه خواهد بود.

1470