بازگشت کریستیانو رونالدو به لیست تیم ملی پرتغال

بازگشت کریستیانو رونالدو به لیست تیم ملی پرتغال

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس، در اردوی قبلی تیم ملی کشورش به ویروس کرونا مبتلا شده بود و حدود دو هفته را در قرنطینه سپری کرد. او اکنون مجددا سلامتی خود را بدست آورده و به میادین فوتبال بازگشته است. او مقابل اسپتزیا در سری آ اولین بازی خود را پس از بازگشت انجام داد و دو گل به ثمر رساند و مقابل فرانس واروش در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، لیست جدید تیم ملی پرتغال برای بازی مقابل آندورا، فرانسه و کرواسی که در فیفادی این ماه خواهد بود، مشخص شده است که کریستیانو رونالدو هم در آن حضور دارد. رونالدو در تیم ملی کشورش به کرونا مبتلا شد و گمانه‌زنی هایی وجود داشت که او از آنتونی لوپز این بیماری را گرفته است. اکنون رونالدو پس از بهبودی به تیم ملی کشورش بازگشته است. آنتونی لوپز هم پس از بهبودی از بیماری کرونا مجددا به لیست تیم ملی کشورش بازگشته است.

فرناندو سانتوس این بازیکنان را به اردوی پرتغال دعوت کرده است: آنتونی لوپس ، روی پاتریسیو ، سیلوا ؛ نلسون سمدو ، کانسلو ، روبن دیاز ، روبن سمدو ، دوارته ، گریرو ، ماریو ؛ ویلیام کاروالیو ، پریرا ، روبن نوز ، موتینیو ، رناتو سانچز ، اولیویرا ، برونو فرناندس ؛ برناردو سیلوا ، پدرو نتو ، ترینکائو ، کریستیانو رونالدو ، دیگو ژوتا ، ژائو فلیکس ، پائولینیو

1470