کریستیانو رونالدو چند بازی را به خاطر کرونا از دست می‌دهد؟

کریستیانو رونالدو چند بازی را به خاطر کرونا از دست می‌دهد؟

خبرگزاری فوتبالی - تست کرونای کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال مثبت اعلام شد و این بازیکن مجبور به ترک اردوی تیم ملی کشورش شد. رونالدو در تستی که پیش از بازی با سوئد از اعضای تیم ملی پرتغال گرفته شده است، مشخص شده که مبتلا به کروناست. با این اوضاع، فوق ستاره پرتغالی باید به قرنطینه برود و علاوه بر بازی پیش‌روی پرتغال، به طور قطع دو بازی آینده یوونتوس را هم از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه مشخص شد رونالدو مبتلا به کروناست، این بازیکن اردوی تیم ملی پرتغال را ترک کرد. فوق ستاره پرتغالی دو بازی آینده یوونتوس مقابل کروتون در سری آ و دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد و پس از آن مجددا از او تست گرفته خواهد شد تا اگر از این ویروس بهبودی یافته بود، به میادین بازگردد. در غیر این صورت باز هم دوران قرنطینه‌ی او ادامه خواهد یافت.

رونالدو طبیعتا بازی آینده تیم ملی پرتغال را هم از دست داد. ستاره پرتغالی تنها 8 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی در تاریخ فاصله داشت و با این اوضاع، رسیدن به این رکورد به تعویق می‌افتد و باید دید که بالاخره چه زمانی این رکورد به نام کریستیانو رونالدو ثبت می‌شود.

1470