سلفی جالب کریستیانو رونالدو با میز شام پرتغال

سلفی جالب کریستیانو رونالدو با میز شام پرتغال

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو این روز ها در اردوی تیم ملی پرتغال به سر می‌برد. آن‌ها در دو بازی اخیر خود مقابل دو غول فوتبال اروپا یعنی اسپانیا و فرانسه متوقف شده‌اند. فوق ستاره پرتغالی در تیم ملی کشورش روحیه‌ی خوبی دارد. او فرصت مناسبی در اختیار دارد تا بتواند تبدیل به آقای گل جهان شود و رکورد علی دایی را بشکند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در حال حاضر 101 گل در تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده است و تنها 8 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن بازی‌های ملی فاصله دارد. فوق ستاره پرتغالی که کاپیتان تیم ملی پرتغال است، نقشی کلیدی را در رهبری و اتحاد این تیم دارد. پرتغال در سال های اخیر پیشرفت شگفت انگیزی داشته و تبدیل به یکی از بهترین تیم ها در رده ملی شده است. آن‌ها در یورو 2016 در خاک فرانسه توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و پس از آن در دوره قبلی لیگ ملت های اروپا هم قهرمان شدند.

رونالدو همواره به عنوان یک کاپیتان نمونه در تیم ملی پرتغال شناخته می‌شود. او در شرایط دشوار به هم تیمی هایش روحیه می‌دهد و هیچ‌گاه از تلاش برای پیروزی دست نمی‌کشد. فوق ستاره پرتغالی با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:"اتحاد داخل و خارج از زمین!"

1470