حمله‌ی مجدد سران لاتزیو به داوید سیلوا: باید پای حرفش می‌ماند

حمله‌ی مجدد سران لاتزیو به داوید سیلوا: باید پای حرفش می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که به نظر می‌رسید، داوید سیلوا به لاتزیو خواهد رفت، در نهایت راهی رئال سوسیه‌داد شد. داوید سیلوا گفت که هیچ گونه توافقی با باشگاه ایتالیایی صورت نگرفته بود اما سران لاتزیو معتقدند که او به آن‌ها گفته بود که لاتزیو انتخاب اوست.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که داوید سیلوا پس از پایان دورانش در منچسترسیتی راهی لاتزیو خواهد شد اما به طوری ناگهانی این بازیکن به رئال سوسیداد پیوست. سیلوا معتقد است که رفتار خارج از عرفی انجام نداده اما مدیران لاتزیو از این کارِ او بسیار دلخور شده‌اند و معتقدند که او رفتاری غیر حرفه‌ای داشته و پای حرفش نمانده است. اکنون استفانو دی مارتینو، مدیر روابط عمومی باشگاه لاتزیو مجددا زبان به انتقاد از داوید سیلوا گشوده است. او در مصاحبه‌ای رادیویی گفت:" طی 48 ساعت گذشته چیزهای زیادی پیرامون داوید سیلوا گفته شده است. لاتزیو همیشه به روشی صحیح رفتار کرده و ما هنوز اعتقاد داریم که وقتی کسی حرفی می زند ، باید پای آن بماند."

دی مارتینو در ادامه گفت:" مدیر ورزشی باشگاه، ایگلی تاره قبلاً درباره این ماجرا اظهار نظر کرده است چرا که لاتزیو هر کاری را که لازم بود به روشی کاملاً منصفانه انجام داد. برخی از اخباری را که طی دو روز گذشته خوانده‌ایم ، دقیق نیستند و این مأیوس کننده است که مردم در حال پخش این شایعات هستند. خبرِ خوب اینکه هواداران لاتزیو دیگر در این تله ها نمی‌افتند."

1470