داوید سیلوا کرونا را شکست داد و برای اولین بار با تیم جدیدش تمرین کرد

داوید سیلوا کرونا را شکست داد و برای اولین بار با تیم جدیدش تمرین کرد

خبرگزاری فوتبالی - داوید سیلوا پس از 10 سال حضور در منچسترسیتی این باشگاه را به مقصد رئال سوسیداد ترک کرد. حواشی زیادی در انتقال او وجود داشت چرا که سران باشگاه لاتزیو معتقد بودند که سیلوا به آن‌ها قول داده و باید به لاتزیو می‌آمد اما داوید سیلوا گفت که هیچ قول و قراری در کار نبوده و در نهایت رئال سوسیداد را انتخاب کرد و راهی لالیگا شد. اکنون این بازیکن با بهبودی از ویروس کرونا، اولین تمرینش را هم با رئال سوسیه‌داد انجام داد.

به گزارش فوتبالی، دو هفته پیش مشخص شد که داوید سیلوا به کرونا مبتلا شده است، او در رئال سوسیداد به این ویروس مبتلا شده بود چرا که پس از ترک منچسترسیتی، تست های پزشکی سوسیداد را با موفقیت پشت سر گذاشت و چند روز پس از آن مبتلا شد. اکنون با بهبودی از این بیماری، سیلوا برای اولین بار در تمرینات رئال سوسیداد آغاز شد تا خود را برای فصل جدید لالیگا آماده کند.

سیلوا که در حال حاضر 34 سال دارد در 434 بازی برای منچسترسیتی 77 گل به ثمر رسانده و 137 پاس گل داده بود و 4 بار در لیگ برتر انگلیس قهرمان شده بود و با پایان دوره‌اش راهی رئال سوسیداد شد. او همچنین در 125 بازی برای تیم ملی اسپانیا، 25 گل به ثمر رساند و دو بار در جام ملت های اروپا و یک بار در جام جهانی قهرمان شد.

1470