دفاع جانانه‌ی پدر داوید سیلوا از پسرش: رفتار لاتزیو را درک نمی‌کنم

دفاع جانانه‌ی پدر داوید سیلوا از پسرش: رفتار لاتزیو را درک نمی‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - داوید سیلوا در حالی که به نظر می‌رسید به لاتزیو خواهد رفت به طوری ناگهانی راهی رئال سوسیه‌داد شد تا انتقادات زیادی از سوی هواداران و مدیران باشگاه ایتالیایی به سویش سرازیر شود.

به گزارش فوتبالی، انتقال ناگهانی سیلوا به سوسیه‌داد انتقادات زیادی را به سویش روانه کرد اما اکنون پدر داوید سیلوا به طور جانانه‌ای از او دفاع کرده و معتقد است که هر کس هر تصمیمی که خودش بخواهد می‌تواند برای آینده‌اش بگیرد و دیگران حق ندارند درباره‌ی تصمیمی که او برای آینده‌اش گرفته است اظهار نظر کنند. مدیران لاتزیو از رفتار سیلوا انتقاد کرده بودند اما اکنون داوید خیمنز، پدر داوید سیلوا، در گفتگویی با رادیو مارکا گفت:" وقتی به لاتزیو درباره انتقال پسرم به رئال سوسیداد گفتند، در ابتدا واکنش بدی نشان ندادند چرا که هنوز در مورد آن‌ها هیچ چیز قطعی نشده بود. هم با لاتزیو و هم با سوسیداد و سایر تیم ها تماس هایی وجود داشت، پسرم تصمیم به رفتن به رئال سوسیه‌داد گرفت."

پدر سیلوا در ادامه افزود:" هیچ چیز قطعی نبود و داوید از واکنش این باشگاه غافلگیر شد. هر کسی خودش می‌تواند تصمیم بگیرد که چه می‌خواهد. لاتزیو با وکیلِ داوید صحبت کرد نه با خودِ او. بنابراین درک نمی‌کنم که چرا آن‌ها این قضیه را بزرگ می‌کنند. او با لاتزیو به هیچ توافقی نرسیده بود. تیم های دیگری نیز بودند که با او صحبت کرده بودند."

1470