عصبانیت لاتزیویی‌ها از داوید سیلوا؛ او به ما احترام نگذاشته!

عصبانیت لاتزیویی‌ها از داوید سیلوا؛ او به ما احترام نگذاشته!

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه لاتزیو بابت انتقال داوید سیلوا به رئال سوسیه‌داد به شدت ناراحت و عصبانی است و ادعا کرده سیلوا اصلا در این رابطه با آن‌ها صحبتی نکرده است.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته اخباری در رابطه با انتقال سیلوا به لاتزیو شنیده می‌شد و همه او را در جمع آبی‌پوشان پایتخت ایتالیا تصور می‌کردند. سیلوا با امضای قرارداد ۳ ساله موافقت کرده بود و لاتزیویی‌ها هم بند‌ها و خواسته‌های ویژه او شامل داشتن یک جت اختصاصی و یک راننده اختصاصی را قبول کرده بودند اما پس از انتشار این اخبار مشخص شد سیلوا دیگر پاسخ تلفن مدیران لاتزیو را نمی‌دهند. مدیران هم به سیلوا تا دیروز اولتیماتوم دادند تا تکلیف خود را روشن کند.

طبق اخبار اسکای اسپورت، داوید سیلوا اصلا بابت احتمال پیوستن به سوسیه‌داد و امضای قرارداد به لاتزیو چیزی نگفته و لاتزیویی‌ها به طور ناگهانی متوجه شدند این بازیکن رسما به سوسیه‌داد پیوسته. به همین دلیل آن‌ها بابت عدم احترام به باشگاه از سیلوا عصبانی هستند و تصور می‌کردند در این دوران، سیلوا در حال خداحافظی و فراهم کردن شرایط برای حضور در ایتالیا است اما سیلوا که می‌خواست برای مدتی در کنار خانواده‌اش حضور داشته باشد با سوسیه‌داد قرارداد بست و حالا مدیران بیانکو چلستی از این مسئله بسیار عصبانی هستند.

1101