داوید سیلوا دوشنبه با لاتزیو قرارداد امضا می‌کند

داوید سیلوا دوشنبه با لاتزیو قرارداد امضا می‌کند

خبرگزاری فوتبالی – انتظار می‌رود داوید سیوا روز دوشنبه با امضای قراردادی ۳ ساله به صورت رایگان به لاتزیو بپیوندد و خبر انتقال او رسما اعلام شود.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن ۳۴ ساله اسپانیایی که قراردادش امسال با سیتی به پایان رسید، پیشنهادات زیادی از لیگ آمریکا و خصوصا تیم اینتر میامی به مالکیت بکهام داشته اما پدرش تایید کرده که سیلوا می‌خواهد در ایتالیا به ماجراجویی‌اش ادامه دهد. کوریره دلو اسپرت، اسپورت ایتالیا‌، اسکای و دیگر رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند قرار است این خبر روز دوشنبه اعلام شود.

چیزی که باعث امضای قرارداد بین سیلوا و لاتزیو شده، حضور تیم آبی پوش شهر رم در لیگ قهرمانان است. آن‌ها توانستند سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ به دست آورند.

سیلوا از سال ۲۰۱۰ در جمع سیتیزن‌ها حضور داشت و توانست به همراه آن‌ها موفقیت‌های زیادی کسب کند. او هم اکنون در تیم سیتی بازی می‌کند تا بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان به پایان برسد زیرا قراردادش تا پایان امسال اعتبار داشت. لاتزیویی‌ها به او قراردادی ۳ ساله با دستمزدی قابل توجه پیشنهاد کرده بودند اما سیلوا شرایط خاصی مانند اجاره جت اختصاصی برای سفر به اسپانیا و یک راننده در قراردادش نیاز داشت که به نظر می‌رسد تمام آن‌ها مورد قبول مدیران لاتزیو قرار گرفته است.

1101