شیوه بامزه لاتزیو برای اعلام همکاری با ساری؛ با اموجی سیگار!

شیوه بامزه لاتزیو برای اعلام همکاری با ساری؛ با اموجی سیگار!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه لاتزیو یه شیوه ای جالب حضور مائوریسیو ساری در این تیم را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، در یک هفته اخیر نام مائوریسیو ساری بیش از پیش در رسانه‌ها به عنوان سرمربی جدید تیم لاتزیو مطرح شد. امروز حتی یک لیست از خریدهای احتمالی ساری برای لاتزیویی‌ها در رسانه‌ها منتشر شد. آن هم زمانی که هنوز رسما حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت لاتزیو اعلام نشده بود. حالا نوبت رسمی شدن این خبر رسیده.

حساب توییتری باشگاه لاتزیو دقایقی پیش به شیوه ای بامزه و جالب بازگشت ساری را اعلام کرد. این حساب یک اموجی سیگار در حال را در توییتر گذاشت تا همه متوجه شوند این سرمربی قرار است به زودی روی نیمکت لاتزیو بنشیند.  حساب لاتزیو در توییت بعدی هم زیر همین سیگار نوشت چه کسی فندک دارد؟  هواداران لاتزیو و فوتبال دوستان هم از این شیوه به شدت استقبال کردند و توییت باشگاه لاتزیو چند هزار بار در شبکه اجتماعی توییتر بازنشر شد. همه البته در دنیای فوتبال می‌دانند که ساری به سیگارکشیدن‌های مداومش مشهور است و این هم خود یک دلیل برای استقبال از شیوه اعلام حضور ساری در لاتزیو است.

گفتنی است آلفردو پدولا، خبرنگار مشهور در این خصوص اعلام کرده لاتزیو با امضای قراردادی ۲ ساله به ارزش ۳ میلیون یورو با ساری به توافق رسیده.

1101