سرمربی ایتالیایی استعفا داد

سرمربی ایتالیایی استعفا داد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو ساری سرمربی لاتزیو بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تصمیم گرفت تا از سمتش در لاتزیو کناره گیری کند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه هفته گذشته تیم های بایرن مونیخ و لاتزیو، بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در آلیانتس آرنا برگزار کردند و در نهایت، باواریایی ها با حساب سه بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند. بازی رفت دو تیم در المپیکو با نتیجه یک بر صفر به سود لاتزیو خاتمه یافته بود. 

به نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات، مائوریسیو ساری روز سه شنبه (امروز) به سران باشگاه لاتزیو اعلام کرد که دیگر به کارش در این باشگاه ادامه نمی دهد و سریعاً از سمتش کناره گیری می کند. ساری در سال 2021 به عنوان سرمربی عقاب ها انتخاب شد و قبل از آن، در باشگاه های چلسی و یوونتوس به مدت یک فصل مربیگری کرد. ساری همچنین در سال 2015 تا 2018 سرمربی ناپولی بود و در همان جا توانست نامی برای خودش دست و پا کند. 

ساری در لاتزیو خیلی ناموفق نبود، بلکه موفق شد پیروزی های شیرینی در دربی های شهر رم به دست بیاورد و این تیم را به لیگ قهرمانان اروپا برساند.

4416