سرمربی لاتزیو: ترک چلسی اشتباه خیلی بزرگی بود

سرمربی لاتزیو: ترک چلسی اشتباه خیلی بزرگی بود

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو ساری سرمبی جدید لاتزیو اعتراف کرد که ترک چلسی یک اشتباه بوده و همچنین گفت که هیچ وقت با سران رم مذاکره نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو ساری سرمربی سابق تیم‌های ناپولی و یوونتوس پس از یک سال دوری از مستطیل سبز، سال دیگر در قامت سرمربی لاتزیو ظاهر خواهد شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ساری در مورد این که پس از بازی آتالانتا برابر یوونتوس با ندود وارد جنگ و دعوا شده، گفت: "نه اصلا. این صحبت‌ها صحت ندارند. ما فقط درباره بازی بحث کردیم. من از این که تیم پس از مسجل شدن قهرمانی، دیگر محکم بازی نمی‌کرد، خسته شده بودم. من از این رفتارها خوشم نمی‌آید. تیم باید با پایان فصل بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد و سپس برای چمپیونز لیگ آماده شود. ما در مدت زمان پنجاه روز، بازی‌های زیادی انجام دادیم."

ساری درباره این که در کدام تیم بیشتر احساس راحتی می‌کرد، نیز گفت: "من در ناپولی خیلی آرامش داشتم. البته چند ماه آخر حضورم در چلسی نیز خوب بود. رفتنم از چلسی واقعا اشتباه بود. در آن زمان می‌خواستم به هر طریقی به ایتالیا بازگردم. سال پر فراز و نشیبی را در چلسی گذراندم. سالی بود که رومن آبراموویچ مالک باشگاه اجازه حضور در کشور انگلستان را نداشت."

4416