عکس؛ سیگار کشیدن ساری در اولین جلسه تمرینی در لاتزیو

عکس؛ سیگار کشیدن ساری در اولین جلسه تمرینی در لاتزیو

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی سابق یوونتوس و اسبق چلسی که در این فصل قرار است هدایت باشگاه لاتزیو را بر عهده داشته باشد، اولین جلسه تمرینی خود را در این باشگاه برگزار کرد اما این جلسه تمرینی یک حاشیه جالب داشت.

به گزارش فوتبالی، مائوریتسیو ساری که به داشتن اعتیاد به سیگار و در واقع سیگاری بودن مشهور است، در اولین جلسه تمرینی خود در لاتزیو هم با یک سیگار ظاهر شد و در حالی که این سیگار روی لبش بود و در حال کشیدن آن بود، تصویر آن توسط دوربین ها شکار شد تا مشخص شود که مائوریتسیو ساری همچنان سیگاری بودن را ترک نکرده است.

در واقع ساری در دوران حضورش در یوونتوس و چلسی هم به خاطر سیگار کشیدن به شدت مورد انتقاد بود و این قضیه روی عملکرد او و چهره ای که این دو باشگاه در نزد رسانه ها داشتند، تاثیر گذار بود.

اکنون ساری در اولین جلسه تمرینی خود در لاتزیو هم با سیگاری در دهان ظاهر شده است و نشان می دهد که هنوز ترک نکرده چرا که قرار بود این کار را بکند. مائوریتسیو ساری در مصاحبه ای گفته بود:"به پزشک قلبم قول دادم که دیگر سیگار نکشم."

ساری که مشکلات قلبی هم دارد با این سیگار کشیدن ها بیش از پیش به خودش آسیب می زند و بدین ترتیب به حرف پزشک قلبش هم توجه نمی کند!

1470