عکس؛ لباس ویژه لاتزیو برای فصل بعد با پلاستیک بازیافتی!

عکس؛ لباس ویژه لاتزیو برای فصل بعد با پلاستیک بازیافتی!

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها تیم های اروپایی مختلف از لباس های جدید خود برای فصل آینده رونمایی می کنند که در این میان باشگاه لاتزیو از یک لباس ویژه رونمایی کرده است که با توجه به اینکه این لباس یک طرح حمایتی از محیط زیست دارد، بسیار مورد توجه واقع شده است و از آن تعریف و تمجید شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لاتزیو در لیگ فوتبال ایتالیا موسوم به سری آ، برای فصل جدید خود از یک ابتکار ویژه برای لباس های خود استفاده کرده است و این طرح را با اسپانسر خود یعنی همان کمپانی سازنده لباس هایش که ماکرون است انجام داده است.

در واقع در این طرح حمایتی از محیط زیست، باشگاه لاتزیو با همکاری کمپانی سازنده لباس هایش، برای لباس اول خود در فصل 2021/21 از یک سری بطری های پلاستیکی بازیافتی استفاده کرده است تا بدین ترتیب از این بطری ها هم استفاده ای شده باشد چرا که این بطری ها و به طور کلی زباله های پلاستیکی اصطلاحا تجزیه ناپذیر هستند و در طبیعت باقی مانند. در واقع تجزیه آن ها بسیار کند است و سالیانی دراز طول می کشد!

این احتمال وجود دارد که باشگاه های دیگر اروپایی هم از این طرح، حمایت کنند و لباس های خود را با بطری های بازیافتی تولید کنند. رئال مادرید در فصل 2016/17 برای یک بازی در لالیگا از زباله های بازیافتی برای لباس های خود استفاده کرده بود که البته آن لباس ها کیفیت جالبی نداشتند.

1470