وایرال شدن سیگار کشیدن سرمربی لاتزیو در حین تمرین

وایرال شدن سیگار کشیدن سرمربی لاتزیو در حین تمرین

پایگاه خبری فوتبالی - تصویر مائوریزیو ساری سرمربی لاتزیو که در حال سیگار کشیدن در حین تمرین آماده سازی تیمش برای بازی لیگ کنفرانس مقابل الکمار است، به شدت مورد توجه قرار گرفته و وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، مربی 16 ساله که به گفته خودش روزی چهار پاکت سیگار مصرف می کند، گاهی در حین بازیها نیز سیگار می کشد. در حقیقت ناپولی در زمان حضور ساری در این تیم، جایگاهی را مخصوص سیگار کشیدن او در ورزشگاه تعبیه کرده بود و باشگاه لایپزیش در لیگ اروپا نیز پیش از تقابل با او، مکانی را برای سیگار کشیدن در رختکن ایجاد کرد.

ساری علاقه زیادی به سیگار کشیدن در تمرینات دارد و این اتفاق در تمرین آماده سازی لاتزیو برای بازی مقابل آلکمار نیز رخ داد. این مربی باتجربه که در سال 2021 جانشین سیمونه اینزاگی در لاتزیو شد، در حالی که در کنار بازیکنانش ایستاده بود، سیگار می کشید. رفتار وی نیز در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شده است. یک هوادار نوشت:"کار عجیبی کرد. عجیب است که در حین تمرین کردن بوی سیگار را استشمام کنی." و دیگری نوشته است:" این رفتار غیرحرفه ایست." و البته دیگری نوشته است:" خودش که بازی نمی کند، پس این کارش چه مشکلی دارد؟" و البته دیگری نوشته است:" من نمی توانم در زمانی که بوی سیگار می آید، بازی کنم."

لاتزیو در بازی رفت در لیگ  کنفرانس اروپا شکست خورد و حالا باید در مقابل آلکمار کامبک بزند.

4125