علاقه لاتزیو به جذب هافبک انگلیسی چلسی در تابستان

علاقه لاتزیو به جذب هافبک انگلیسی چلسی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اینتر و یووه، لاتزیو به‌عنوان تیمی دیگر از ایتالیا خواهان امضای قرارداد با یکی از ستاره‌های باشگاه چلسی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از کوریره دلواسپورت، لاتزیو مشتاق است تا روبن لوفتوس‌چیک را به ایتالیا و شهر رم بیاورد.

این باشگاه ایتالیایی خود را برای زندگی بدون سرگی میلینکویچ-ساویچ، کسی که قرار است تابستان امسال را ترک کند، آماده می‌کند. آن‌ها پیش از این جستجو برای جایگزینی مناسب برای هافبک صرب خود را آغاز کرده‌اند و روبن لوفتوس-چیک را به‌عنوان جانشینی توانمند برای خط‌هافبک خود انتخاب کرده‌اند.

سرمربی لاتزیو، مائوریتزیو ساری، مشتاق همکاری مجدد با بازیکن سابق خود در ورزشگاه المپیکو است. این بازیکن انگلیسی در استمفوردبریج زیر نظر سرمربی سابق چلسی، فصل بسیارموفقی را پشت‌سر گذاشت. لوفتوس‌چیک به احتمال زیاد در تابستان به انگیزه بازی  بیشتر در طول فصل، آبی‌ها را ترک خواهد کرد و آماده هم‌کاری با سرمربی سابقش است.

روبن لوفتوس‌چیک در چلسی و با هدایت مائوریتزیو ساری، شرایط مناسبی داشت و نهایتا با این سرمربی ایتالیا به قهرمانی لیگ اروپا دست‌یافت.

پس از اینتر و یوونتوس، که برای به‌خدمت‌گیری لوکاکو، جورجینیو، رودیگر و چندین بازیکن دیگر چلسی در این روزها تلاش می‌کنند، این‌بار لاتزیو تیم دیگری از سری‌آ است که به ستاره‌های چلسی علاقه‌مند شده‌است.

باتوجه به شرایط فعلی باشگاه چلسی و مشکل در مالکیت این باشگاه، باشگاه‌های اروپایی این وضعیت را فرصت مناسبی می‌بینند تا بتوانند ستاره‌های این باشگاه را با مسیری ساده‌تر از قبل جذب کنند.

9719