لیست خریدهای احتمالی ساری برای لاتزیو: از مدافع چلسی تا مهاجم لیورپول

لیست خریدهای احتمالی ساری برای لاتزیو: از مدافع چلسی تا مهاجم لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – چند رسانه و خبرنگار از گزینه‌های ساری در لاتزیو پرده برداشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو ساری در آستانه قبول هدایت تیم لاتزیو قرار دارد. پیشتر از او به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری در تیم رم نام برده می‌شد اما با توجه به حضور مورینیو در رم و حضور اینزاگی در اینتر حالا نام او در اطراف لاتزیو شنیده می‌شود. با توجه به مطرح شدن نام ساری حالا چند بازیکن هم نام‌شان به عنوان گزینه‌های خرید ساری عنوان شده.

اولین گزینه‌ها روبن لوفتوس چیک و مارکوس آلونسو هستند. ۲ بازیکنی که سابقه همکاری با ساری را در چلسی دارند. نکته جالب هم اینجاست با خروج ساری هم این ۲ بازیکن نتوانستند در ترکیب اصلی چلسی به طور ثابت حضور پیدا کنند. کالچو مرکاتو گزارش داده آلونسو اولویت ساری است و این بازیکن ۳۰ ساله در صورت حضور ساری در لاتزیو گزینه اصلی اوست.

نیکولو شیرآ، یکی از خبرنگاران مشهور ایتالیایی‌ها هم از احتمال حضور ژردان شکیری در لاتزیو خبر داده و گفته اگر ساری سرمری لاتزیو شود شکیری بیش از پیش به این تیم نزدیک می‌شود. شیرآ اعلام کرده شکیری یکی از گزینه‌های مهم ساری است و احتمالا او را باید یک لاتزیویی ببینیم.

تمام این اخبار البته در صورتی که ساری به لاتزیو بپیوندد اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند واگر او سرمربی تیم آبی پوش نشود احتمالا این نقل و انتقالات رخ نخواهد داد.

1101