اولین خروجی آرسنال در نقل و انتقالات تابستان

اولین خروجی آرسنال در نقل و انتقالات تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- لاتزیو علاقه مند به جذب نونو تاوارس است و آرسنال یک گزینه برای سود کردن در نقل و انتقالات تابستانی دارد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال پس از ناامید شدن از عملکرد نونو تاوارس، قصد دارد پس از بازگشت تاوارس از انتقال قرضی ناتینگهام فارست در اولین فرصت او را به فروش برسانند.

آرسنال بند فراخوانی را در انتقال قرضی تاوارس به فارست در تابستان درج نکرد. با این حال به گفته رسانه‌های ایتالیایی، تاوارس مورد توجه تیم لاتزیو قرار گرفته است. ایگور تودور، سرمربی جدید لاتزیو فصل گذشته زمانی که سرمربی مارسی بود، با تاوارس در حالی که به صورت قرضی آنجا بود کار کرده است.

متئو گندوزی هافبک سابق آرسنال و ستاره حال حاضر لاتزیو، قبلا از تودور که زیر نظر او در مارسی با تاوارس بازی می‌کرد، استقبال کرده است. او گفته: "ایده تودور از فوتبال می‌تواند برای سایر تیم های سری‌آ دردسر ساز شود."

در مورد انتقال قرضی تاوارس با فارست یک بند خرید ۱۲ میلیون پوندی در قرارداد او وجود دارد، اما با توجه به مشکلات مالی آنها بعید است که این بند فعال شود. اگر آرسنال بتواند به این رقم با لاتزیو یا سایر تیم‌های خواهان تاوارس به توافق برسد، هم سود و هم کمک مالی قابل توجهی به آنها خواهد کرد. 

۱۴۲۸