رینا به شهر رم رسید؛ امضای قرارداد با لاتزیو تا ساعاتی دیگر

رینا به شهر رم رسید؛ امضای قرارداد با لاتزیو تا ساعاتی دیگر

خبرگزاری فوتبالی – رینا به شهر رم رسید تا تست‌های پزشکی را جهت پیوستن به لاتزیو بگذراند.

به گزارش فوتبالی، پپه رینا، دروازه‌بان تیم میلان امروز صبح تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد تا در صورت تایید قراردادش با تیم لاتزیو امضا شود.

حساب رسمی تیم لاتزیو در شبکه اجتماعی توئیتر عکسی از رینا منتشر کرد که او را در فرودگاه نشان می‌داد. باشگاه لاتزیو زیر عکس مذکور نوشته: پپه رینا به پایتخت رسیده است!
به این ترتیب رینا امروز صبح ساعت ۸ (به وقت محلی) تست‌های پزشکی باشگاه لاتزیو را پشت سر می‌گذارد و قرارداد ۲ ساله‌ای را امضا می‌کند.

هم‌اکنون اعضای تیم لاتزیو تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرده‌اند بنابراین او پس از امضای قرارداد به محل تمرین خواهد رفت تا کار با هم تیمی‌هایش را آغاز کند.
رینا که هفته آینده شمع تولد ۳۸ سالگی‌اش را فوت می‌کند، پس از حضوری کوتاه مدت در استون ویلا به میلان برگشته بود اما تصمیم گرفت باز هم از این تیم جدا شود و به لاتزیو برود زیرا در برنامه‌های پیولی برای فصل آینده جایی نداشت و با فسخ قرارداد خود به صورت بازیکن آزاد به لاتزیو خواهد پیوست.

او که سابقه حضور در بارسلونا را هم در کارنامه‌اش دارد پس از میلان و ناپولی، لاتزیو را به عنوان سومین تیم ایتالیایی‌اش انتخاب کرده است.

1101