لاتزیو به دنبال جذب دو بازیکن از منچسترسیتی

لاتزیو به دنبال جذب دو بازیکن از منچسترسیتی

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه لاتزیو به دنبال جذب دو بازیکن از منچسترسیتی است. مدت هاست که صحبت هایی پیرامون انتقال قریب الوقوع داوید سیلوا به لاتزیو مطرح است اما به نظر می‌رسد که باشگاه ایتالیایی علاوه بر سیلوا به دنبال بازیکن دیگری نیز هست.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که لاتزیو با داوید سیلوا به طور شخصی به توافق رسیده اما بین آن‌ها هنوز هیچ‌گونه قراردادی به طور رسمی به امضا نرسیده است. داوید سیلوا پس از 10 سال حضور در منچسترسیتی از این تیم جدا می‌شود و لاتزیو به عنوان مقصد اصلی او شناخته می‌شود. به گفته‌ی رسانه‌های ایتالیایی، لاتزیو به داوید سیلوا 24 ساعت فرصت داده است تا پاسخ نهایی را به آن‌ها داده و شرایطش را مشخص کند و تکلیف این موضوع را روشن کند.

اما داوید سیلوا تنها بازیکنی نیست که لاتزیو از منچستر سیتی به دنبال جذب اوست. باشگاه ایتالیایی به دنبال یک مدافع است و نیکولاس اوتامندی گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد. گفته می‌شد که اوتامندی در این تابستان از منچسترسیتی جدا شده و به والنسیا خواهد رفت اما اکنون لاتزیو به جذب این مدافع آرژانتینی نزدیک شده و ممکن است به همراه داوید سیلوا در این تابستان او را به خدمت بگیرد. اوتامندی در حال حاضر تا تابستان 2022 با سیتیزن ها قرارداد دارد اما جداییِ او اتفاقی دور از ذهن نیست.

1470