منچسترسیتی از مجسمه‌ی داوید سیلوا رونمایی خواهد کرد

منچسترسیتی از مجسمه‌ی داوید سیلوا رونمایی خواهد کرد

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سران باشگاه منچستر سیتی قصد دارند برای تجلیل از داوید سیلوا مجسمه‌ی او را بنا کرده و بیرونِ ورزشگاه اتحاد نصب کنند. داوید سیلوا پس از یک دهه حضور در منچسترسیتی از این تیم جدا شده و به احتمال زیاد به لاتزیو خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستر سیتی رسما اعلام کرد که مجسمه‌ی داوید سیلوا را پس از 10 سال حضور در این باشگاه خواهد ساخت. هافبک اسپانیایی به زودی راهی لیگ ایتالیا خواهد شد. این بازیکن پس از پایان قراردادش با منچسترسیتی تبدیل به یک بازیکن آزاد شده و لاتزیو به عنوان جدی ترین مقصدش شناخته می‌شود. داوید سیلوا که در حال حاضر 34 سال دارد در سال 2010 از والنسیا به منچسترسیتی آمد و در 436 بازی برای این تیم، 77 گل به ثمر رساند و 140 پاس گل داد.

مجسمه‌ای که از داوید سیلوا ساخته می‌شود، در سال 2021 رونمایی شده و بیرون ورزشگاه نصب می‌شود. یک زمین تمرین هم در آکادمی منچسترسیتی به نام داوید سیلوا نام گذاری شده است تا باشگاه منچسترسیتی مراتب احترام را برای اسطوره‌ی خود به جا آورده باشد.

اگرچه هنوز رسما خبری پیرامون انتقال داوید سیلوا به باشگاه دیگری منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که بزودی خبر انتقال سیلوا به لاتزیو رسمی شود.

1470