سیلوا: رئال سوسیداد را انتخاب کردم و بخشی از این تصمیم به خاطر همسرم بود

سیلوا: رئال سوسیداد را انتخاب کردم و بخشی از این تصمیم به خاطر همسرم بود

خبرگزاری فوتبالی - داوید سیلوا در حالی که به نظر می‌رسید به لاتزیو خواهد رفت به طوری ناگهانی راهی رئال سوسیه‌داد شد تا انتقادات زیادی از سوی هواداران و مدیران باشگاه ایتالیایی به سویش سرازیر شود. او اکنون تایید کرده که با تیم های دیگری نیز مذاکراتی داشته است و با لاتزیو به توافقِ رسمی دست نیافته بود.

به گزارش فوتبالی، سیلوا از پیوستن به سوسیداد خوشحال و راضی به نظر می‌رسد. او در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه رئال سوسیه‌داد گفت:" من در طول این مدت چندین پیشنهاد دریافت کرده‌ام ، اما رئال سوسیداد را انتخاب کردم زیرا آنها باشگاهی هستند که به خوبی کار می‌کنند و سبک بازی آن‌ها کاملا مناسب من است. علاوه بر این ، سن سباستین را نیز می‌شناسم زیرا در ایبار بازی کرده‌ام. احساس خیلی خوبی دارم و بعد از این انتقال بسیاری از مردم ابراز محبت کردند. به شهری زیبا می روم. این تصمیم را به همراه خانواده‌ام گرفتم."

سیلوا در ادامه گفت:" بخشی از این تصمیم همسرم است. سال گذشته لالیگا را دیدم و بسیاری از بازی های رئال سوسیه‌داد را تماشا کردم و بسیار خوب بازی می کنند. مدیریت و مربیِ فوق العاده‌ای دارند که می توانند کارهای مهمی انجام دهند، گروه خوبی وجود دارد و این چالش هیجان انگیز خواهد بود. نمی توانم تا شروع صبر کنم، وقتی چنین تغییراتی اتفاق بیفتد، شما می خواهید هرچه سریعتر شروع کنید."

1470