تست کرونای داوید سیلوا در رئال سوسیداد مثبت اعلام شد

تست کرونای داوید سیلوا در رئال سوسیداد مثبت اعلام شد

خبرگزاری فوتبالی - داوید سیلوا پس از 10 سال حضور در منچسترسیتی این باشگاه را به مقصد رئال سوسیداد ترک کرد. حواشی زیادی در انتقال او وجود داشت چرا که سران باشگاه لاتزیو معتقد بودند که سیلوا به آن‌ها قول داده و باید به لاتزیو می‌آمد اما داوید سیلوا گفت که هیچ قول و قراری در کار نبوده و در نهایت رئال سوسیداد را انتخاب کرد و راهی لالیگا شد. اکنون مشخص شده است که این بازیکن مبتلا به کروناست.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که داوید سیلوا به تازگی مبتلا به کرونا شده است چرا که او پیش از انتقال به رئال سوسیداد تست کرونا داده بود که نتیجه‌ی آن منفی شده بود اما در تستی که به تازگی از او گرفته شده نتیجه‌‌ای دیگر بدست آمده و مشخص شده که او بیمار است و باید قرنطینه شود. سیلوا که در حال حاضر 34 سال دارد در 434 بازی برای منچسترسیتی 77 گل به ثمر رسانده و 137 پاس گل داده بود و 4 بار در لیگ برتر انگلیس قهرمان شده بود و با پایان دوره‌اش راهی رئال سوسیداد شد.

با توجه به خشمی که هواداران و سران لاتزیو از این بازیکن داشتند برخی از افراد خرافاتی معتقدند که این بازیکن به نفرین هواداران افراطی لاتزیو دچار شده و به کرونا مبتلا شده است چرا که این بیماری به تازگی گریبان او را گرفته و تا آخرین روزی که در منچسترسیتی بود، سالم بود. ادعایی خرافاتی که بسیار عجیب به نظر می‌رسد!

1470