پیام کریستیانو رونالدو پس از اتمام فصل با بی‌توجهی به برکناری ساری

پیام کریستیانو رونالدو پس از اتمام فصل با بی‌توجهی به برکناری ساری

خبرگزاری فوتبالی - با حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون، فصل 2019/20 برای این تیم رسما خاتمه یافت و اکنون کریستیانو رونالدو در پایان این فصل پیامی را برای هواداران یوونتوس در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، پیش از کریستیانو رونالدو، میرالم پیانیچ و لئوناردو بونوچی هم در شبکه‌های اجتماعی‌شان پیام هایی را پس از اتمام فصل منتشر کرده بودند و به شکل جالبی هر دوی آن‌ها نسبت به اخراج مائوریسیو ساری بی تفاوت بودند، اکنون کریستیانو رونالدو هم در پیامش هیچ اشاره‌ای به مائوریسیو ساری نکرده است. مسئله‌ای که نشان دهنده‌ی شکراب بودن روابط فوق ستاره‌ی پرتغالی و مربی ایتالیایی است.

رونالدو در اینستاگرام نوشت:" فصل 2019/20 خیلی زودتر از حد معمول و زودتر از آنچه انتظار داشتیم برای ما تمام شده است. اکنون زمان تأمل است و زمان تجزیه و تحلیل فراز و نشیب ها، زیرا تفکر انتقادی تنها راه پیشرفت است. یک باشگاه بزرگ مانند یوونتوس همیشه باید مثل بهترین های جهان فکر کند و مانند بهترین های دنیا کار کند تا ما بتوانیم خود را یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه های جهان بدانیم."

رونالدو در ادامه نوشت:" پیروزی برای یک بار دیگر در سری آ در چنین سال سختی امری است که ما خیلی به آن افتخار می کنیم. به شخصه، به ثمر رساندن 37 گل برای یوونتوس و 11 گل برای تیم ملی پرتغال چیزی است که باعث می شود با آرزو و تمایل بیشتری نسبت به آینده، به استقبال آن بروم اما طرفداران بیشتر از این از ما می‌خواهند، آنها انتظار بیشتری دارند. و ما باید این را بپذیریم و بیشترین انتظارات را داشته باشیم. این تعطیلات کوتاه ممکن است به همه ما اجازه دهد تا بهترین تصمیم را برای آینده بگیریم و دوباره قوی تر و متعهد تر از همیشه شویم. به زودی میبینمتان!"

1470