کریستیانو رونالدو کفش طلا را از دست داد؟

کریستیانو رونالدو کفش طلا را از دست داد؟

خبرگزاری فوتبالی - به گفته‌ی رسانه‌های ایتالیایی، کریستیانو رونالدو احتمالا در دو بازی آینده‌ی یوونتوس مقابل کالیاری و آ اس رم، با نظر مائوریسیو ساری استراحت خواهد کرد. تا برای بازی برگشت تیمش مقابل لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده باشد. یوونتوس در بازی رفت مقابل لیون با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود و اکنون در بازی برگشت باید کامبک بزند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی پرتغالی یوونتوس، در بازیِ بانوی پیر مقابل کالیاری استراحت خواهد کرد. مائوریسیو ساری تصمیم دارد علیرغم رقابت نفس گیری که کریستیانو رونالدو با چیرو ایموبیله روی جایزه‌ی کفش طلا دارد، به فکر بازی با لیون به او استراحت دهد. در حال حاضر، چیرو ایموبیله سه گل بیشتر از ستاره‌ی پرتغالی به ثمر رسانده است و شانس اول آقای گلی در سری آ و همچنین کنار زدن رابرت لواندوفسکی برای رسیدن به جایزه‌ی کفش طلای اروپا به حساب می آید. اگر رونالدو در بازی های آینده استراحت داده شود به طور قطع جایزه‌ی کفش طلای این فصل اروپا را از دست خواهد داد. جایزه‌ای که آخرین بار با رئال مادرید در فصل 2014/15 آن را بدست آورده بود.

یوونتوس روز یکشنبه نهمین اسکودتوی پیاپی خود را با پیروزی 2 بر 0 مقابل سمپدوریا بدست آورد و حالا قصد دارد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند.

1470