وقتی بارتومئو هواداران بارسلونا را فریب ‌می‌دهد؛ منظور از هفت خرید چیست؟

وقتی بارتومئو هواداران بارسلونا را فریب ‌می‌دهد؛ منظور از هفت خرید چیست؟

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا اخیرا برای دلگرمی هوادارانش گفته است که تیمش برای فصل بعد هفت خرید انجام داده است. هواداران بارسلونا کنجکاو بودند تا بدانند که منظور مدیر بارسا چه بوده و چه زمانی آنها تا این حد زرنگ شده اند که مخفیانه خرید می کنند و خبر نمی دهند. اما به نظر می رسد که منظور بارتومئو این هفت نفر بوده است: پیانیچ، ترینکائو، پدری، ماتئوس، آنسو فاتی، ریکی پوچ و آرائوخو. 

به گزارش فوتبالی، در حقیقت بارتومئو سه محصول آکادمی یعنی آنسو، ریکی و آرائوخو را در زمره خریدهای جدید حساب کرده است. بازیکنانی که فصل بعد می توانند در لیست تیم بزرگسالان قرار بگیرند اما حقیقتا هیچ کدام از آنها نه خرید به شمار می روند و نه بازیکنان جدیدی هستند چون در فصل جاری بازیهای زیادی داشته اند. نکته دیگر این است که از هفت بازیکنی که بارتومئو به عنوان خریدهای جدید معرفی می کند فقط میرالم پیانیچ بوسنیایی را می توان به عنوان بازیکنی به حساب آورد که جایگاهش در ترکیب در فصل آینده قطعی است.

ترینکائو 20 ساله دوست دارد فصل بعد در بارسا باشد اما مشکل این جاست که اگر دمبله فروخته نشود، احتمال جدایی قرضی او وجود دارد. پدری 17 ساله که از تیم لاس پالماس جذب شده فعلا باید تجربه اندوزی کند و به احتمال زیاد فصل آینده به تیمی دیگر قرض داده می شود. ماتیوس هم فصل گذشته قرضی در وایادولید بازی کرد که خیلی کم بازی کرد و بازیکنی که در وایادولید این قدر کم بازی کرده بعید است که جایی در ترکیب بارسا داشته باشد. در حقیقت هر چند که بارتومئو سعی دارد هواداران را با استفاده از عبارت "هفت خرید" فریب بدهد و بگوید که در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته اند اما فقط پیانیچ را می توان به عنوان چهره تازه به حساب آورد که تازه او هم با آرتور معاوضه شده و عملا یک بازیکن جوان جدا شده و یک بازیکن باتجربه جانشین وی شده است.
4125