وکیل پدیده جدید بارسلونا از انتقالش چقدر سود کرد؟

وکیل پدیده جدید بارسلونا از انتقالش چقدر سود کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - طارق پنجا، خبرنگار نیویورک تایمز جزئیات جدیدی در مورد قرارداد فرانسیسکو ترینکائو پدیده پرتغالی با بارسلونا منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، ژرژ مندس به عنوان وکیل ترینکائو از این معامله به شدت سود خواهد کرد. این ایجنت پرتغالی که وکالت کریستیانو رونالدو را هم به عهده دارد، معامله را جوش داده است. بارسلونا برای خرید ترینکائو در تابستان آینده مبلغ 30.940.140 یورو هزینه کرده است. از این مبلغ 1.5 میلیون یورو مستقیما به ژرژ مندس می رسد اما با توجه به این که برای این انتقال، پاداش بر اساس عملکرد هم تعیین شده است، ممکن است که کمیسیون ژرژ مندس 5.5 میلیون یورو افزایش داشته باشد و به هفت میلیون یورو برسد.

ترینکائو 20 ساله در این فصل  در 23 بازی خود چهار گل زده و شش پاس گل داده است.پدیده اسپورتینگ براگا در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 9 میلیون یورو قیمت دارد اما بارسلونا بیش از سه برابر این مبلغ را برای جذی وی هزینه کرده و به شدت دست به جیب شده است. 

ژرژ مندس که در سالهای اخیر استعدادهای زیادی را در فوتبال پرتغال جا به جا کرده، در همین زمستان، برونو فرناندز را از اسپورتینگ روانه منچستریونایتد کرد و به نظر می رسد که ترینکائو دیگر انتقال سودرسان و مهم برای اوست.