پدیده 31 میلیونی بارسلونا، رکورد دار خلق موقعیت در لیگ پرتغال

پدیده 31 میلیونی بارسلونا، رکورد دار خلق موقعیت در لیگ پرتغال

خبرگزاری فوتبالی - فرانسیسکو ترینکائو یا همان "آقای 31 میلیون یورویی" این هفته وارد بارسلونا می شود تا تمرینات را در کنار پدری و سایر بازیکنان تازه وارد بارسلونا در فصل آینده آغاز کند. روزنامه پرتغالی "ابولا" روز دوشنبه گزارشی را منتشر کرد و نوشت که ترینکائو رکورد دار ایجاد موقعیت در لیگ پرتغال در فصل 20-2019 بوده و عملکرد درخشانی داشته است.

به گزارش فوتبالی، ابولا از دهه تا کنون هر سال بازیکنانی که بیشترین موقعیت را ایجاد کرده اند، معرفی می کند که درولوویچ با چهار بار کسب این جایزه رکورد دار است، دکو و کوارشما هر کدام سه بار این جایزه را برده اند و ریس، آیمار و خامس یک بار. ترینکائو در این فصل با هشت گل، شش پاس گل، ایجاد 15 حرکت منجر به گل، ارتکاب دو پنالتی بر رویش و گرفتن یک ضربه ازاد غیرمستقیم منجر به گل مقابل پورتو فصل درخشانی داشته است و با عملکردی درخشان به نیوکمپ می آید.

ابولا در تمجید از ترینکائو این بازیکن را صاحب سبک خوانده است و از عملکرد وی در نیمه دوم فصل تمجید کرده است. ترینکائو دومین بازیکن تیم اسپورتینگ پرتغال است که این جایزه را می برد، نفر قبلی موسورو در فصل 13-2012 بود. 

بارسلونا در زمستان گذشته برای خرید ترینکائو 31 میلیون یورو پرداخت که رقم فسخ قرارداد این بازیکن به 500 میلیون یورو رسیده است. ترینکائو در یک سوم از 61 گل اسپورتینگ در لیک پرتغال نقش داشت و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش خواهد بود.

4125