گزینه جدید بارسلونا در خط حمله: پدیده 20 ساله براگا

گزینه جدید بارسلونا در خط حمله: پدیده 20 ساله براگا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بعد از آن که برای خرید جانشین برای لوئیز سوارز دچار مشکلات شدیدی شد و نتوانست رودریگو مورنو را از والنسیا بخرد حالا در واپسین ساعات نقل و انتقالات زمستانی به سراغ خرید یک جوان آینده دار از فوتبال پرتغال رفته است.

به گزارش فوتبالی، روزنامه پرتغالی رکورد گزارش داده است که بارسلونا شرایط جذب فرانسیسکو ترینکائو هافبک کناری 20 ساله براگا را دنبال می کند. ترینکائو که در تیم زیر 21 سال پرتغال عضویت دارد پیش از این مذاکراتی با یوونتوس داشته است. گاتزتا دلوا اسپورت چند روز پیش گزارش داده است که یوونتوس شرایط خرید این بازیکن پرتغالی را دنبال می کند و مدیران تیم تورینی با ژرژ مندس، وکیل این بازیکن ملاقات داشته اند.

ترینکائو در اولین فصل خود در تیم بزرگسالان براگا در یازده بازی دو گل به ثمر رسانده و میانگین هر 211 دقیقه یک گل داشته است. بارسلونا فقط یک روز و نیم برای خرید مهاجم فرصت دارد و باید دید که در نهایت چگونه مشکل نداشتن جایگزین برای سوارز را حل خواهند کرد. مهاجم اروگوئه ای به علت مصدومیت ادامه فصل را از دست داده و از زمان مصدومیت وی مدیران تیم کاتالان سخت تلاش می کنند تا برای او جانشینی پیدا کنند اما تا کنون توفیقی نداشته اند.