تصویری که مهاجم تازه‌وارد بارسلونا از خانه جدیدش منتشر کرد

تصویری که مهاجم تازه‌وارد بارسلونا از خانه جدیدش منتشر کرد

خبرگزاری فتبالی - در ماه مارس، بارسلونا به صورت رسمی جذب فرانسیسکو ترینکائو با مبلغ 31 میلیون یورو را اعلام کرد. این بازیکن از اسپورتینگ براگا راهی بارسلونا شد و با قراردادی پنج ساله کارش در نیوکمپ را آغاز کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی پس از یک ماه و نیم زندگی کردن در شهر بارسلونا حالا خانه جدیدش را انتخاب کرده است. ترینکائو در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خودش در منزل جدیدش منتشر کرده که چهره ای خندان دارد و از عبارت "بارسلونا" و شکلک "خانه" استفاده کرده است.

این خانه به نظر می رسد که حیاط زیبایی دارد که شامل استخر و درخت های بلند است و این ستاره جوان در پایان تمرینات و بازیها می تواند برای استراحت به خانه اش برود. ترینکائو در هفته های اخیر سعی کرده است که زبان اسپانیایی خود را هم تقویت کند تا آماده موفقیت در تیم جدیدش شود.

ترینکائو یکی از آینده دارترین جواهرات فوتبال پرتغال است که از نظر سبک بازی با اسطوره های فوتبال کشورش همچون لوئیز فیگو و کریستیانو رونالدو مقایسه می شود. او که در پست  بال کناری بازی می کند تکنیک خوبی دارد، با پای چپش به خوبی توپ را حرکت می دهد، سرعت بالایی دارد و در ضربات پایانی بسیار موفق است.

4125