یک جایزه جدید برای خرید پرتغالی بارسلونا

یک جایزه جدید برای خرید پرتغالی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ترینکائو وینگر براگا برای فصل آینده با بارسلونا قرارداد بسته است و در تابستان آینده راهی نیوکمپ خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پدیده جدید بارسلونا جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ پرتغال در ماه ژانویه را از آن خود کرد. ترینکائو که براگا توپ می زند،  در رای گیری اتحادیه بازیکنان لیگ پرتغال با 19.37 درصد آرا بالاتر از پدرو گونچالوس از فامیکائو با 10.41 درصد و روبن دیاس از بنفیکا با 9.12 درصد قرار گرفت. 

در حال حاضر همه منتظر هستند تا عملکرد این مهاجم 20 ساله را در ترکیب بارسلونا برای فصل آینده نگاه می کنند. البته این بازیکن تحت فشار قرار نگرفت و سعی کرد که بهترین عملکردش را داشته باشد. او در ماه ژانویه جایگاهش در ترکیب اصلی براگا را قطعی کرد که در شش بازی دو گل به ثمر رساند. ترینکائو در مقابل موریرنسه و بلننسه گلزنی کرد و مجموعا نمایش خوبی از خود ارائه داد.

فرانسیسکو ترینکائو در 31 ژانویه 2020 برای مدت پنج فصل با بارسلونا قرارداد بست. این بازیکن از تابستان آینده راهی نیوکمپ خواهد شد که ژرژ مندس در انتقال وی نقش مهمی ایفا کرده است. بارسلونا برای جذب این ستاره جوان از براگا 31 میلیون یورو هزینه کرده است که رقم فسخ قرارداد او نیز 500 میلیون یوروست.