پدیده بارسلونا فعلا در اسپورتینگ براگا ماندنی شد

پدیده بارسلونا فعلا در اسپورتینگ براگا ماندنی شد

خبرگزاری فوتبالی - فرانسیسکو ترینکائو در زمستان گذشته به اولین خرید فصل بعد بارسلونا تبدیل شد. بارسا برای خرید این بازیکن از براگا 31 میلیون یورو هزینه کرد و این وینگر تا سال 2025 با کاتالان ها قرارداد بست اما قرار شد که تا پایان فصل در براگا بماند.

به گزارش فوتبالی، بحران کرونا اما باعث شد تا لیگ پرتغال نیز مثل بسیاری از کشورها از حالت معمول طولانی تر شود. بدین ترتیب با وجود آن که قرارداد ترینکائو و براگا از روز 10 تیر تمام می شود اما تیم پرتغالی بعد از آن پنج بازی خواهد داشت. بارسلونا اما به پدیده جوان خود اجازه داد که تا پایان لیگ پرتغال در براگا بماند و به تیمش کمک کند. بدین ترتیب این وینگر تا 26 ژولای در تیم پرتغالی می ماند  و بعد از آن به اردوی بارسلونا ملحق می شود.

بارسلونا هنوز زمان دقیق مراسم معارفه ترینکائو را اعلام نکرده است اما احتمالا این اتفاق در مردادماه رخ خواهد داد. براگا برای کسب رتبه سوم و سهمیه اروپایی با تیم اسپورتینگ رقابت می کند و قطعا حضور ترینکائو برای این تیم خیلی مهم است. مهاجم آینده بارسلونا یکی از بهترین بازیکنان فصل فوتبال پرتغال بوده که گلهای فوق العاده ای زده است و آخرین گلش را پنجشنبه گذشته در مقابل ویتوریا گیمارش به ثمر رساند.