بازیکن تازه وارد بارسلونا پست ایده آلش را مشخص کرد

بازیکن تازه وارد بارسلونا پست ایده آلش را مشخص کرد

خبرگزاری فوتبالی - فرانسیسکو ترینکائو بازیکن 20 ساله پرتغالی اولین مصاحبه رسمی خود را با سایت رسمی بارسلونا انجام داد. این بازیکن در زمستان گذشته انتقالش به بارسلونا با مبلغ 31 میلیون یورو را نهایی کرد. او در اردوی پیش فصل بارسلونا حضور خواهد داشت و بعد از ان تصمیم گرفته می شود که در بارسا بماند یا به صورت قرضی برای تجربه اندوزی فروخته شود.

به گزارش فوتبالی، ترینکائو در مورد انتقال از اسپورتینگ براگا به بارسلونا گفت:" باعث افتخارم است و خوشحال هستم. یگ گام بسیار مهم برای من است. می دانستم که کیفیت و توانایی دارم اما فکر نمی کردم در چنین سن کمی بتوانم به بارسا ملحق شوم. وقتی انتقال انجام شد نمی توانستم  چه بگویم. بعد از آن نگاه ها به من بیشتر شد اما سعی می کردم مثل قبل باشم. هر روز سخت تلاش می کنم. گریزمان به پرتغالی به من پیام داد و تبریک گفت. با سمدو هم صحبت کردم و به من کمک کرد."

وی در مورد یادگیری زبان اسپاینایی بیان کرد :" از ماه ژانویه به کلاس های اسپانیایی می روم و آبل، بازیکن اسبق بارسلوما هم به من کمک می کند. روی زبان کاتالونیایی هم کار می کنم و برخی چیزها را یاد گرفته ام."

این بازیکن در مورد پست ایده آلش گفت :" بیشتر دوست دارم در سمت راست بازی کنم اما هر جایی که مربی بخواهد بازی می کنم و سعی می کنم به تیم کمک کنم. می خواهم بیشترین تعداد بازی ممکن در فصل آینده را داشته باشم و جامها را ببرم."

4125