پیشنهاد 50 میلیونی لسترسیتی به بازیکنی که هنوز برای بارسلونا بازی نکرده!

پیشنهاد 50 میلیونی لسترسیتی به بازیکنی که هنوز برای بارسلونا بازی نکرده!

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا شاید در این تابستان تصمیم به فروش فرانسیسکو ترینکائو بگیرد آن هم در حالی که مهاجم پرتغالی که در زمستان به بارسلونا ملحق شد، هنوز برای این تیم لالیگایی بازی نکرده است. در حقیقت شایعاتی در مورد حضور این بازیکن در لیگ برتر انگلیس مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، ترینکائو در ژانویه گذشته از براگا به بارسلونا ملحق شد و قرار بود که در این تابستان به کاتالان ها ملحق شود. بارسا برای خرید این بازیکن 20 ساله 30 میلیون یورو هزینه کرد و رقم فسخ قراردادش را 500 میلیون یورو تعیین کرده است اما حالا شایعات در مورد جدایی او قوت گرفته است.

گاردین گزارش داده است که لسترسیتی به سراغ جذب ترینکائو از بارسلونا رفته است و در نظر دارد که این بازیکن را برای دو فصل به صورت قرضی با بند خرید اجباری 50 میلیون یورویی به خدمت بگیرد.بدین ترتیب هر چند که ترینکائو تا سال 2025 با بارسلونا قرارداد دارد اما شاید خیلی زودتر از این زمان کاتالان ها را ترک کند آن هم در حالی که حتی یک بازی رسمی هم انجام نداده است.

بارسلونا البته می تواند سود 20 میلیون یورویی از بازیکنی داشته باشد که حتی یک دقیقه هم برایشان بازی نکرده اما بازیکن با استعدادی است. البته مدیران بارسا در حال حاضر تمایل چندانی به فروش ترینکائو ندارند.  بارسا برای جبران بحران مالی ناشی از کرونا مجبور است که برخی از بازیکنان خود نظیر کوتینیو و دمبله را بفروشد اما اگر نتواند آنها را به فروش برساند شاید ناچار به از دست دادن ترینکائو شوند.

4125