لیست عجیب سایت بارسلونا بدون ترینکائو، پیانیچ و تودیبو

لیست عجیب سایت بارسلونا بدون ترینکائو، پیانیچ و تودیبو

خبرگزاری فوتبالی - وبسایت بارسلونا ترکیب تیم را برای فصل 21-2020 آپدیت کرد که البته گاف ها و اشتباه های این ترکیب در نوع خود عجیب به نظر می رسد. رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید معرفی شد و الفرد شرویدر و هنریک لارسون دستیارانش خواهند. از سویی لیستی از بازیکنان حال حاضر در ترکیب تیم کاتالان هم در سایت بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، این لیست البته کامل نیست چرا که با تایید مدیر و سرمربی بارسلونا تغییرات زیادی در راه خواهد بود. به هر صورت غیبت برخی بازیکنان و حضور برخی بازیکنان دیگر عجیب است. آرتور ملو که انتقالش به یوونتوس نهایی شده همچنان در لیست حضور دارد در حالی که خبری از کارلس آلنیا بازیکنی که از قرارداد قرضی خود برگشته، نیست. این در حالیست که رافینیا، موسی واگه، اوریول بوسکتس و خوان میراندا که از قرارداد قرضی برگشته اند هم خبری نیست. غیبت ژان کلر تودیبو فرانسوی هم عجیب به نظر می رسد.

در میان خریدهای جدید نام پدری دیده می شود اما خبری از ترینکائو و ماتیوس نیست. باشگاه هیچ کدام از این دو نفر را هنوز به صورت رسمی معارفه نکرده است. از طرفی ریکی پوچ و آنسو فاتی دو محصول آکادمی هم در لیست حضور ندارند. در لیستی که در سایت بارسلونا قرار گرفته نام 24 بازیکن دیده می شود اما غایبان این لیست در نوع خود عجیب به نظر می رسند و باید هر چه زودتر تصحیح شوند.

4125