عکس؛ ماسک جالب هوادار بارسلونا برای هالووین؛ جوزپ ماریا بارتومئو!

عکس؛ ماسک جالب هوادار بارسلونا برای هالووین؛ جوزپ ماریا بارتومئو!

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین روز از ماه اکتبر میلادی در تقویم کشور های اروپایی و آمریکایی به روز هالووین مشهور است و در این روز به طور معمول افراد مختلف ماسک هایی را بر چهره می زنند که ترسناک باشند و سعی می کنند که در این شب، از نماد های وحشت استفاده کنند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بارسونا و دپورتیوو آلاوز در هفته دوازدهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا بارسلونا همچنان روز های تلخی را داشته باشد و باید دید که این کابوس برای آبی و اناری پوشان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

اما از جالب ترین نکات حاشیه این بازی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می شد، می توان به یکی از هواداران بارسلونا اشاره کرد که برای این بازی از ماسک جوزپ ماریا بارتومئو استفاده کرده بود و بدین ترتیب او مدیر سابق بارسلونا را به نماد وحشتی برای این باشگاه تشبیه کرده بود.

در حقیقت اشتباهات مدیریتی بارتومئو موجب شد تا بارسلونا در مسیر بدهی های سنگین مالیاتی قرار بگیرد؛ بدهی هایی که هنوز هم روی دست بارسلونا مانده است و آمدن لاپورتا هم دردی را دوا نکرده است و به همین دلیل این هوادار بارسلونا برای هالووین از ماسک بارتومئو استفاده کرده است!

1470