رابیو: حضور رونالدو در رختکن یووه کمک بزرگی برای من است

رابیو: حضور رونالدو در رختکن یووه کمک بزرگی برای من است

سایت رسمی فوتبالی- آدرین رابیو ستاره سابق پاری سن ژرمن در بازار نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست. حالا و در آستانه بازی اول یووه در فصل جدید رقابتهای سری آ، مقابل پارما، رابیو در مورد هفته های ابتدایی حضورش در رختکن بینکونری به صحبت پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، رابیو اعلام کرده که کریستیانو رونالدو به او کمکهای زیادی کرده تا بتواند هرچه سریعتر در تیم قهرمان سری آ جا بیفتد. او که به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس منتقل شد حالا چند هفته ای است که زندگی در تورین را تجربه می کند ودر صحبتهایی به تمجید از کریستیانو رونالدو، هم تیمی پرتغالی اش پرداخته است.

رابیو در گفتگو با اسکای سپورت 24 گفت:« من در طول تابستان بازیهای زیادی را انجام دادم ؛ چون به این نیاز داشتم که با شرایط تیم تطبیق پیدا کنم. من ارتباط خیلی خوبی با کریستیانو رونالدو برقرار کردم. چون او هم در سمت چپ زمین بازی می کند. تمرین کردن با او به من این فرصت را داد تا رشد و پیشرفت زیادی داشته باشم و حضورش برای تک تک اعضای تیم خوب و مفید است.»

این ستاره فرانسوی در مقایسه تورین با پاریس گفت:« تورین شهری کاملا متفاوت نسبت به پاریس است؛ اگرچه که خیلی از پایتخت فرانسه کوچکتر است ولی شهر زیبایی است. من در این شهر در کمال آرامش هستم و می کوشم تا خیلی خوب در تورین جا بیفتم. این نکته مهمی برای من است تا بتوانم بهترین عملکردم را در زمین چمن به نمایش بگذارم. شخصا بی صبرانه در انتظار شروع ماجراجویی ام در یوونتوس هستم. حس می کنم که آماده ام. در طول تابستان خیلی کار کردیم و آماده شروع فصل هستیم.»

رابیو درمورد مصاف پیش روی تیمش با پارما گفت:« بازی با پارما بازی سختی خواهد بود. چون شکست دادن تیم ما کار سختی است و همه می خواهند تا بهترین بازی هایشان را مقابل ما به اجرا بگذارند. اما ما با اعتمادبه نفس زیادی به زمین خواهیم رفت.»

دراین میان مائوریتسیو ساری سرمربی یووه به دلیل ابتلا به ذات الریه قادر نخواهد بود تا در اولین بازی فصل یووه در سری آ، روی نیمکت مربیگری این تیم بنشیند.او که فصل گذشته سرمربی چلسی بود در بازی با پارما و پس از آن مصاف یوونتوس مقابل ناپولی در روز 31 آگوست روی نیمکت مربیگری تیمش نخواهد بود. رابیو درمورد تجربه همکاری با ساری گفت:« ساری نظر مثبتی راجع به من دارد. او فلسفه مشخصی برای فوتبالش دارد و دقیقا می داند که ما چطور باید بازی کنیم؛ چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی. ما خیلی زود ایده های او را درک کردیم و زیر نظر او و کادر فنی اش به خوبی کار می کنیم.»

یوونتوس در این فصل برای فتح نهمین قهرمانی متوالی اش در سری آ مبارزه خواهد کرد و آنها در بازار تابستانی علاوه بر رابیو مهره های ارزشمند دیگری مثل متیاس دلیخت، آرون رمزی و دمیرال را به خدمت گرفتند. آخرین تیمی که قبل از یووه قهرمان سری آ شده بود، میلان بود که در فصل 11-2010 فاتح اسکودتو شد.

6363