دی یونگ و د لیخت درکنار هم در فرودگاه بارسلونا

دی یونگ و د لیخت درکنار هم در فرودگاه بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی – دو بازیکن جوان و آینده دار باشگاه آژاکس آمستردام نیمه شب جمعه همراه با سایر اعضای کاروان آژاکس به بارسلونا سفر کردند. هدف از انجام این سفر، جشن گرفتن دوگانه آژاکس در لیگ هلند وجام حذفی فوتبال این کشور است.

به گزارش فوتبالی، حالا فرانکی دی یونگ و متیاس دلیخت، دو دوست صمیمی و دوبازیکن جوان آژاکس درشهر بارسلونا هستند. دی یونگ چندی پیش باباشگاه بارسلونا قرارداد بست و دلیخت هم درحال مذاکره با سران بارساست و به احتمال زیاد فصل بعد را درتیم کاتالان توپ خواهد زد.


کاروان آژاکس آمستردام نیمه شب جمعه وارد فرودگاه ال پرات شهر بارسلونا شد و این سفر در حقیقت پاداش فصل خارق العاده آژاکسی ها بود که با قهرمانی دوگانه در لیگ اردیویسیه و جام حذفی هلند و راهیابی شان تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراه بود. آنها با یک پرواز اختصاصی از آمستردام به بارسلونا رفتند و دراین سفر فتح جامهای قهرمانی را جشن خواهند گرفت. دراین سفر سه روزه بازیکنان آژاکس همراه با اعضای خانواده شان هستند.

دلیخت و دی یونگ  دو دوست صمیمی و جدایی ناپذیر هستند که دراین سفر هم درکنار هم وارد بارسلونا شدندو جزو آخرین بازیکنانی بودند که فرودگاه را ترک کردند.

6363