دی یونگ و دلیخت درکنار هم حتی در خرید سوپرمارکت

دی یونگ و دلیخت درکنار هم حتی در خرید سوپرمارکت

سایت رسمی فوتبالی-  فرانکی دی یونگ و متیاس دلیخت، دو بازیکن آژاکس آمستردام دوستی و رفاقت دیرینه ای دارند؛ ارتباط این دو با هم خیلی صمیمانه و نزدیک است و جدایی ناپذیر به نظر می رسند. حالا آنکی مولنار، نامزد متیاس دلیخت، عکسی را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرده که دیدنش خالی از لطف نیست.

به گزارش فوتبالی، دراین عکس دی یونگ و دلیخت را درکنار هم در سوپرمارکت مشاهده می کنیم. خانم مولنار در شرح این عکس نوشته:« این دو حتی خرید هم با هم می روند.»

به علاوه، او عکس دیگری را منتشر کرده که آن درکنار نامزدش و همچنین دی یونگ و نامزدش دیده می شوند؛ این عکس در جشن قهرمانی آژاکس در جام حذفی هلند گرفته شده است. آژاکس با برد قاطع مقابل ویلهم این جام را مال خود کرد و حالا شاگردان تن هاگ چالش بزرگ دیگری را پیش رو دارند و آن هم رسیدن به فینال یگ قهرمانان اروپاست.

دی یونگ چندی پیش باسران باشگاه بارسلونابه توافق رسید وفصل آینده پیراهن تیم کاتالان را به تن خواهد کرد و پیوستن او به باشگاه بارسا، می تواند رمز موفقیت آبی اناری ها در جذب دلیخت باشد.

سران بارسلونا تمایل زیادی به جذب دلیخت دارند و البته تیمهای دیگری هم به دنبال او هستند؛ اما انتقال دی یونگ به بارسا، ممکن است برگ برنده آبی اناری ها در به خدمت گرفتن او شود.

6363