دلیخت روی پدر نامزدش را زمین می اندازد؟

دلیخت روی پدر نامزدش را زمین می اندازد؟

سایت رسمی فوتبالی- کیه مولنار، پدر نامزد متیاس دلیخت در گفتگو با وب سایت nhsport در مورد سرنوشت این بازیکن هلندی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، پدر نامزد د لیخت در صحبت هایی اعلام کرده که در مورد آینده این بازیکن هلندی به او توصیه هایی داشته و گفته که به دلیخت توصیه کرده که به بارسلونا بپیوندد. این درحالی است که در روزهای اخیر صحبتهای زیادی در مورد منتفی شدن احتمال انتقال این بازیکن هلندی به باشگاه کاتالان مطرح شده و شنیده می شود که او در آستانه انتقال به پاری سن ژرمن قرار دارد.

آقای مولنار در این رابطه گفته:« دلیخت این روزها در تعطیلات است و به جای دوردستی رفته. من ترجیح می دهم که او به بارسلونا برود. بارسا باشگاهی فوق العاده است و دراین تیم او می تواند در کنار مسی بازی کند. ولی من مشاور د لیخت نیستم و مینو رایولا، مدیربرنامه های او، والدینش و بری هولساف، بازیکن سابق آژاکس مشاوران او هستند.»

انتظار می رفت که بعد از انتقال فرانکی دی یونگ به باشگاه کاتالان، دلیخت هم گام در مسیر دو ست صمیمی و هم تیمی سابقش بگذارد و باشگاه بارسلونا را به عنوان تیم آتی اش انتخاب کند ولی هنوز خبر رسمی انتقال او به باشگاه بارسلونا و یا تیم دیگری منتشر نشده است.

6363