دی یونگ در انتخاب بارسلونا اشتباه کرد

دی یونگ در انتخاب بارسلونا اشتباه کرد

سایت رسمی فوتبالی- لوئیس فان خال سرمربی سابق بارسلونا و منچستریونایتد بر این باوراست که فرانکی دی یونگ  ستاره جوان باشگاه آژاکس اشتباه کرد که از بین تمام پیشنهادات دریافتی، بارسلونا را انتخاب کرد 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان به زودی رختکن آژاکس آمستردام را ترک خواهد کرد و پیراهن بارسلونا را  خواهد پوشید و این درحالی است که او چندین پیشنهاد از باشگاه های مختلف از جمله منچسترسیتی را روی میز می دید.

فان خال که شناخت ایده آلی از آژاکس آمستردام، فوتبال هلند و بارسلونا دارد براین باور است که مشکل این انتقال در  اینجاست که جایگاه دی یونگ در ترکیب اصلی بارسا قطعی نیست. او در گفتگو با فاکس سپورتس گفته:« به نظرم کار  برای دی یونگ در بارسا سخت خواهد بود. نه به این خاطر که او احتمال بایددر پست متفاوتی بازی کند، بلکه به این  خاطر که باید برای حضور در ترکیب اصلی با سایر بازیکنان رقابت کند. او شانس آورد که بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. چون اگر این اتفاق نمی افتاد، سطح باشگاه وارد فاز دیگری می شد.»



فان خال ادامه داد:« به نظرم دی یونگ می توانست انتخاب بهتری داشته باشد.»

 او درمورد بازیکنانی که ممکن است حضورشان درترکیب اصلی بارسا مانع از بازی کردن دی یونگ شوند گفت:« دی یونگ بازیکن خیلی خوبی است ولی ایوان راکیتیچ هم خیلی خوب است. پنج سال پیش زمانی که من در منچستریونایتد بودم، می خواستم آرتورو ویدال را به خدمت بگیرم. به عنوان یک بازیکن باید تیمی راانتخاب کنی که همیشه بتوانی به میدان بروی. سوال این است که آیا این شرایط در بارسلونا برای دی یونگ فراهم است یا خیر. باید صبر کنیم تا جواب سوالمان  را بگیریم. امیدوارم که اینطور باشد. چون دراین سن باید در تک تک بازیهای تیمت  به میدان بروی.»

6363