سولاری: سوالات فریبنده خبرنگاران، راموس را به دردسر انداخت؛ سرنوشت ما درلالیگا دست بارساست

سولاری: سوالات فریبنده خبرنگاران، راموس را به دردسر انداخت؛ سرنوشت ما درلالیگا دست بارساست

سایت رسمی فوتبالی- سانتیاگو سولاری سرمربی آرژانتینی رئال مادرید براین باور است که درصورتی که  مقامات یوفا یک جلسه محرومیت اضافی برای سرخیو راموس درنظر بگیرند، خبرنگاران مقصر خواهند بود.

سرخیو راموس در بازی تیمش مقابل آژاکس آمستردام در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا از عمد کارت زرد گرفت تا در بازی برگشت ، محرومیتش به دلیل تکمیل تعداد کارت زردهایش را پشت سرگذاشته و درصورت صعود رئال به دور بعدی، تیمش را در دور یک چهارم پایانی همراهی کند.

جالب اینجاست که سرخیو راموس در پایان بازی به نحوی به عمدی بودن کارت زردش در بازی آمستردام اذعان کرد و حالا سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری اش قبل از جدال شاگردانش با خیرونا در این رابطه صحبت کرده و تقصیرها را گردن خبرنگاران انداخته. 

سولاری دراین باره گفته:« من درمورد عمدی بودن یا نبودن این خطا صحبتی نمی کنم. خود سرخیو راموس دراین رابطه توضیح داده و صادقانه گفته که خطا کردنش عمدی بوده. از او سوالات فریبنده ای پرسیده شد. شما خبرنگاران متدهای خاص خودتان را دارید ولی راموس دراین رابطه توضیح داده.»

سولاری ترجیح داد تا مختصر و مفید در این باره صحبت کند و در پاسخ به سوال خبرنگاری که درمورد عمدی بودن خطای راموس صحبت کرده بود، توضیح زیادی نداد. 

خبرنگار دیگری از سولاری پرسید که آیا حس می کند که رئال زیرذره بین و تحت تعقیب آقای تباس، رئیس رقابتهای لالیگاست یا خیر و سولاری در پاسخ گفت:« تحت تعقیب بودن توسط تباس؟ نه آلاوس، سویا و اتلتیکو ما را زیر ذره بین دارند و ما خوشمان می آید که همه ما را زیر ضرب داشته باشند.»


سوال بعدی در مورد احتمال تمدید قراردادسولاری با رئال مادرید بود. او در پاسخ به این پرسش گفت:« من سه ماه پیش قراردادم را با باشگاه تمدید کردم و این قرارداد تا سال 2021 اعتبار دارد. ما روز به روز پیش می رویم و مهمترین تعهد افراد، خواست و اراده و انگیزه ای است که دارند.»

او در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که سرنوشت قهرمانی رئال در رقابت های این فصل لالیگا در دستان بارساست:« ما باید آنچه از دستمان برمی آید را انجام دهیم و درهر بازی به سه امتیاز مسابقات برسیم. برای کم کردن فاصله با بارسا باید منتظر بمانیم ولی درعین حال باید کار خودمان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.»

6363