خالکوبی راموس و خونسردی او، باعث خشم سران رئال مادرید شده

خالکوبی راموس و خونسردی او، باعث خشم سران رئال مادرید شده

سایت رسمی فوتبالی- در پایان دیدار دو تیم آژاکس آمستردام ورئال مادرید، سرخیو راموس مدافع اسپانیایی کهکشانی ها مرتکب اشتباه بزرگی شد. او در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که در این بازی به عمد کارت زرد گرفته تا در بازی برگشت تیمش مقابل آژاکس یک جلسه محرومیتش را پست سرگذاشته و در صورت صعود رئال به دور بعدی رقابتها بتواند تیمش را همراهی کند.

طبق قوانین و قواعد یوفا، این رفتار، به تنهایی دو جلسه محرومیت را به همراه خواهد داشت و برزبان آوردن و تصدیق چنین کاری، خودش اوضاع را بدتر می کند؛هرچند که سرخیو راموس بلافاصله بعد از این صحبتها سعی کرد تا حرفهایش را اصلاح کند.

دراین میان پرونده راموس توسط مسئولان یوفا بررسی خواهد شد و به زودی دراین رابطه تصمیم گیری خواهد شد. به همین خاطر مدیران رئال مادرید و هواداران این تیم به شدت نگران احتمال محرومیت مدافع تیمشان هستند. اما در این میان سرخیو راموس با خونسردی تمام، زندگی را ادامه می دهد. او پنجشنبه شب ویدیویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن شاد و خوشحال به نظر می رسید و در حال انجام یک خالکوبی جدید روی پای چپش بود. این خونسردی او عصبانیت هواداران رئال و حتی برخی مدیران این باشگاه را به همراه داشته.


برنامه ال چیرینگیتو، در گزارشی اعلام کرد که راموس اگرچه خودش را خونسرد و آرام نشان می دهد ولی دلنگران شرایط فعلی است اما در ویدیویی که خود راموس منتشر کرده، اثری از نگرانی و غم در او دیده نمی شود.

مجری این برنامه در ادامه صحبت هایش اعلام کرد که بسیاری از مادریدی ها نگران محروم شدن طولانی راموس هستند و در صورت راهیابی رئال به مرحله یک چهارم پایانی، او نتواندتیمش را در بازیهای مرحله بعد همراهی کند. دراین برنامه تلویزیونی بحث برسر این اتفاق داغ بود و این سوال مطرح شد که آیا راموس اشتباه کرده که این ویدیو را در روز ولنتاین در شبکه های اجتماعی منتشر کرده یا خیر.

در حال حاضر مقامات یوفا درحال بررسی پرونده راموس هستند و به نظر می رسد که تصمیم نهایی شان را روز جمعه 22 فوریه و بعد از اتمام بازیهای رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کنند.

6363