درگیری سرخیو راموس با رئیس رئال: پولم را بده، من می روم

درگیری سرخیو راموس با رئیس رئال: پولم را بده، من می روم

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه آ.اس در گزارشی جنجالی، خبر از درگیری سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی را منتشر کرده است.

با حذف رئال مادرید از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید دقایقی بعداز اتمام بازی رئال0 آژاکس، در داخل همان رختکن ورزشگاه برنابئو، با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی جروبحثی تند و جنجالی داشته. راموس که به دلیل محرومیت، در این بازی غایب بود، بعد از اتمام مسابقه و حذف رئال از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به داخل رختکن رفته و با مدیر باشگاه جروبحث تندی داشته.

این درحالی است که با اتمام مسابقه، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی در داخل رختکن انتظار بازیکنان را می کشیده و به محض ورود بازیکنان سولاری به رختکن، پرز از عملکرد بازیکنان در داخل زمین، انتقاد کرده. با گذر دقایق، لحن او تندتر شده و تن صدایش بالاتر می رفته؛ پرز در صحبتهایش بازیکنان را متهم کرده که با تمام توان خود را وقف تیم نمی کنند و از روزهای تعطیل بیش از حد بازیکنان گله کرده و حتی کار به جایی کشیده که او از صفت «شرم آور» استفاده کرده.

در همان زمان، سرخیو راموس ناگهان شروع به صحبت کرده و پرز ومدیران باشگاه را به برنامه ریزی نادرست متهم کرده و آنها را مقصران اصلی این فاجعه دانسته و گفته:« برنامه ریزی شما شرم آور بود» پرز در واکنش به صحبت کاپیتانش گفته:« تو را بیرون می اندازم» و راموس پاسخ داده:« خیلی خب؛ پولم را بده و من می روم.»و چشم در چشم پرز گفته:« من تمام توانم را به کار گرفته ام و برای آرم باشگاه، خود باشگاه و حتی برای تو همه کاری کرده ام.»


این صحبتها در حضور تمام بازیکنان رئال در داخل رختکن مطرح شده و شاگردان سولاری همگی شاهد جروبحث راموس و پرز بودند. رئال مادرید که در سالهای اخیر با کسب قهرمانی های متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کرده بود، در مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای این فصل به دست آژاکس آمستردام از گردونه رقابتها کنار گذاشته شد و همین باعث ایجاد این تنش ها در رختکن تیم مادریدی شده است.

البته تمام صحبتهای پرز مجموعا 5 دقیقه طول کشید.

قرارداد فعلی راموس با رئال مادرید تا ژوئن سال 2020 اعتبار دارد.

کمی بعد از این جلسه پرتنش، پرز تا ساعت 2 بامداد، با مدیران ارشد رئال مادرید جلسه ای اورژانسی را برگزار کردند ودر جریان این جلسه گزینه های جانشینی سانتیاگو سولاری را بررسی کردند و صحبت از بازگشت ژوزه مورینیو به رئال مادرید مطرح شده؛ سرمربی ای که ارتباطش با سرخیو راموس چندان خوب و دلنشین نیست. 

6363