سرخیو راموس، کلافه از انتقادات، در فکر ترک رئال مادرید

سرخیو راموس، کلافه از انتقادات، در فکر ترک رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس مدافع باتجربه و کاپیتان رئال مادرید در حال برنامه ریزی و سبک سنگین کردن آینده اش در این باشگاه اسپانیایی است.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش برنامه «ال چیرینگیتو»، برخی از نزدیکان سرخیو راموس اعلام کرده اند که او حسابی خسته و کلافه است. البته او انگیزه هایش را برای ادامه حضور و درخشش درتیم مادریدی از دست نداده ولی مطمئن نیست که کجا و در چه تیمی می خواهد به موفقیت هایش ادامه دهد.

در این برنامه ورزشی به این نکته اشاره شده که سرخیو راموس از رفتارها و اظهارنظرهایی که در داخل باشگاه و دربین مدیران مطرح می شود، حسابی دلسرد و ناراحت شده و به نظر می رسد که این اظهارنظرها نه به مذاق راموس و نه هیچ یک از بازیکنان تیم خوش نمی آید. به همین خاطر نزدیکان راموس او را خسته و کلافه یافته اند و تردیدهای زیادی در مورد آینده او در باشگاه مادریدی وجود دارد.

البته این خبر تنها در حد یک گمانه زنی است و هنوز به صورت رسمی یا جدی بحثی دراین رابطه مطرح نشده است. راموس که فاز پایانی رقابتهای این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این روزهابه تنهایی درحال تمرین است تا بتواند هرچه سریعتر به روزهای اوجش بازگردد و هدف راموس حضور در بازیهای پیش روی تیم ملی اسپانیاست.

او با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی اش دراینستاگرام از تمرینات سختی که برای رسیدن به مرز آمادگی انجام می دهد، به هوادارانش خبر داده.

 6363